Monday, August 27, 2018

පදු කි&බ

කොහොම හරි චූටි මාමගේ පලමුවෙනි ලව දේවාල ගානෙ ගිහින් එහෙම කැඩුවා .........

ඊට පස්සෙ පවුලේ අයට ඕන උනා මාමා ට කසාදයක් කරල දෙන්න ........දැන් ඕන් මඟුල් හොයනවා හැමතැනම .........

ආච්චී ලා ගෑනු ,පිරිමි, හොයද්දී අපි වගේ සියල්ල එක්තැන් කරලා හොයන්නෙ නැහැනෙ ...........

එහෙම දැනුමක් ,අවබෝධයක් එයාලට නැහැ  ..........එයාලා  බලන්නේ අතපය හතරයි, ඔලුවයි, පරම්පරාව ගෙනියන්න ඕන ගැජට් එකයි විතරයි ..........

කොටින්ම කියනවා නම් කොල්ලෙකුට ස්ත්‍රී ලිංගයක් හොයලා දෙන එකයි , කෙල්ලෙකුට පුරුෂ ලිංගයක් හොයලා දෙන එකයි , විතරයි  එයාලා හිතන්නේ ..........

සමාජ තත්ත්වය , අධ්‍යාපන මට්ටම , වෘත්තිය , පෙනුම , වගේ දේවල් වලට  එයාලගේ අවධානයක් නැහැ .....

ඔහොම ටික දවසක් යද්දි මාමා කලින් කෙල්ලගේ නම්කි එක්ක පැටලුනා කියල මං ඊයේ කිව්වනෙ...............

දැන් ඔන්න ආයෙත් ආච්චි ගේ ගෙදර යුද්ධ ප්‍රකාශ කරල ...........ඒත් කෙල්ලගේ ගෙදරින් සද්දයක් නැහැ .....

එයාලා කැමතියි........එයාලට ඕන වෙලා තිබුනෙ කොහොම හරි කෙල්ලෙක් මාමගේ කරේ එල්ලන්න............

නැවතත් ඉනා බෙහෙතක් දීල තමයි කියල දේවාල ගානෙ මාමාව අරන් යනවා...........

එහෙම ගෙනියන්න පොරව අල්ලගන්න එක හරිම අමාරුයි............මග ඇරල යනවා......

මාමා යාලුවෙලා හිටපු කෙල්ල වැඩකලේ කටුනායක ගාමන්ට් එහෙක...........මාමා එයාව බලන්න එනකොට  සතියකට දවස් දෙකක් විතර අපේ ගෙදරත් එනවා.............

අත්දිග කමිසයක් ඇඳලා...........ඒකෙ අත්දෙක චුට්ටක් නමලා එහෙම , නහය කඩාගෙන යන්න සෙන්ට් පාරක් එහෙම ගහගෙන තමයි පොර එන්නේ .............

එහෙම ආපුවාම අපේ අම්මා අහනවා  උඹ කොහේ යන ගමන්ද කියල .....මං මේ යාලුවෙක් හමුවෙන්න යනවා කියල පොර ආපසු යනවා .........

මාමා ගියාට පස්සෙ අම්මා හිනාවෙල කියනවා ඕක ගියේ අර පැද්දී බලන්න තමයි කියල ....😂😂😂

පහත් කුලයේ ගෑණියෙක් ආච්චීගේ ගමට ගේන්න කවදාවත් බැරි බව මාමා දන්නවා .......
ගමෙන් කොන්වෙන බව එයාට තේරිල තිබුණේ ............

පස්සෙ මාමා හැමෝටම හොරෙන් අර කෙල්ල කසාද බැඳලා කාමරයක් කුලියට අරන් ජීවිතය ආරම්භ කලා .............

ඉඳහිට රෑට ගෙදර ගිහින් එයාගෙ අම්මා තාත්තා බලල එනවා ...........ගමට මූන දෙන්න බැරි නිසා...........

එයාගෙ සහෝදරයන් මාමාව පවුලෙන් අයින් කලා.........අපේ පවුලේ මඟුල් ගෙයක්වත් එයාට කියන්නේ නැහැ ........

මීට අවුරුදු කිහිපයකට කලින් අපේ පුංචි කෙනෙක් ගේ පුතෙක් විවාහ උනා..........
එයාලා උඩරට නිසා තවත් ඉහළට අරන් ඉන්නේ.......😂😂😂

ඒත් මාමාට ආරධනා කලේ නැහැ .........මං පුංචි ගෙන් ඇහුවා.......ඇයි මාමාට කිව්වෙ නැත්තේ කියල ......

"""ඌව ගෙන් වන්න පුලුවන් ද..........අර පැද්දීවත් අරන් එයි මෙතනට......උඹ දන්නෙ නැහැ මේ  උඩරට මිනිස්සෙගෙ හැටි.........මටත් මෙහෙ ඉන්න වෙන්නෑ....පුංචි කිව්ව.....

"" දැන් ඉස්සර වගේ කුලය බලන්නේ නැහැ නේද කියල මං ඇහුවා .....

"""" ඒක බැලුවෙ නැතිනම් වෙන මොනවා බලන්නද """ කියල පුංචි සද්දයක් දැම්මා ....
මං අකුල ගත්තා .....😂😂😂😂😂

මාමාට දැන් ඉන්නවා අවුරුදු 24 හා 19 පුතාලා දෙන්නෙක්........ඒ ලමයි අපේ නෑදෑයන් අඳුනන්නෙ නැහැ .........

මාමා බැඳලා ඉන්න කෙනාට මං කවදාවත් නැන්දේ කියල කතා කරලා නැහැ .......

කවදාහරි දවසක මං විවාහ උනොත් එදාටත් චූටි මාමාට ආරධනා කරන්න මට බැරි වේවි.........

දැනට අවුරුදු දෙකකට විතර කලින් චූටි මාමා ගැන ආච්චි එක්ක මං කතා කලා..........

"""ගමේ අම්මා හොඳ කෙල්ලෙක් හොයලා මාමාට  බන්දලා දුන්නා නම් මෙහෙම වෙන්නෙ නැහැ නේද කියල මං ඇහුවා """"""

හුටා ආච්චීට මල පැන්නා .......

"
"""ඌට හොඳ තැන්වලින් මඟුල් කීයක් තා කලාද ඒ සේරටම වඩා ඌට අර පදු කි&බ ලොකු උනානෙ කියල ආච්චී කිව්ව ..."""""

1 comment:

  1. හම්මේ ඔයාගේ ආච්චිත් මාරයි නේ :) හොඳයි හොඳය දිගටම ලියමු

    ReplyDelete