Friday, August 31, 2018

අක්කලා මල්ලි බබාලට ආදරෙයි

මට වයස අවුරුදු 16 විතර කාලෙ හොඳ පෙනුමක් තිබුනා.......ඒක තව ඔප්නංවන්න සතියකට සැරයක් කහ,සුදු හඳුන්, එහෙම ගලගාලා මුහුණට හොඳ සාත්තුවකුත් දෙනවා....ඩෙනිම ගහලා ,ටී ෂර්ට් කෑල්ලක් දාගෙන , හොඳ සෙන්ට් පාරක් ගහලා තමයි ඉතින් ගෙදරින් එළියට බහින්නෙ ...........

ඒ වෙලාවට අම්මට උනත් හිතෙන්න ඇති මං එහෙම කිටමරලා යන්නෙ කෙල්ලෙක් හම්බවෙන්න ඇති කියල .........

එක අතකින් අම්මට එහෙම හිතෙන එකත් සාධාරණයි. ඒකාලෙ මගේ තිබුන කැටයම් ඇම්බැක්කෙ දේවාලයේ වත් තියෙන්න නැතුව ඇති ........
😂😂😂

ඔය කාලෙ මට වඩා අවුරුදු පහක් වැඩිමහල් ලස්සන අක්කි බබෙක් ගේ විශේෂ ඇල්ම බැල්ම මං දිහාට යොමුවුණේ .......
අක්කලා මල්ලි බබාලට ආදරෙයි කියල මට ඒකාලෙ තමයි තේරුණේ .......😂😂😂

කොහොම උනත් අම්මට ටිකක් තේරුම් ගිහින් තිබුනත් අම්මා නිහඬව හිටියේ මං පොඩි එකා නිසා වෙන්න ඇති ............

ඔය කාලෙම තමයි අපේ අල්ලපු ගෙදරට පවුලක් පදිංචියට ආවෙ........පුංචි දරුවො තුන් දෙනයි අම්මයි තාත්තයි........ඒ කාන්තාවට වයස 31 විතර , එයාට සමන්ති කියල හඳුන්වන්නම්.........එයාගෙ බාල නංගීත් ඒ ගෙදර  නැවතිලා පාසැල් ගියා........එය මගේ වයසෙ.........එයාගෙ නම නිමාලි........

ටික දවසක් යනකොට තේරුනා ඒ නිමාලි මං ගැන උනන්දුවක් තියෙනවා කියල ........
මේ කෙල්ලගේ වැඩේ අපේ ගෙදර දිහා බලන් ඉන්න  එක.......මේකි ඉස්කෝලෙ යන්න පිටත් වෙන්නෙත් , පංති යන්නෙත්, කොටින්ම මිදුලට වෙලා අක්කගේ ඔලුවෙ උකුනො ලන්නෙත් අපේ ගේ පැත්තට හැරිලා......😂😂😂

මේක මට මාරම අවුල් , ඇයි අපේ අම්මට මීටර් උනොත් මං විනාසයි........ නිමාලි ගෙ වැඩේ අපේ ගේ පැත්තට ඇන්ටනාව දාගෙන ඉන්න එකමයි.......අපේ ඉස්සරහ දොරකඩට ආපු ගමන් කෙලින්ම පේන්නේ එයාලගේ ගෙදර ......මට ඒක විශේෂයෙන් බලන්න ඕන නැහැ , නිකන්ම පේනවා .......

දවසක් ඒ නිමාලි වැට ලඟට ඇවිත්
 ""තුසිත අයියේ.......කියල කතා කලා......මං ඉතින් ඇයි කියල ඇහුවා ....

අයියේ ඔයා ගාව O/L පාස්ට් පේපර්ස් තියෙනවා ද කියල ඇහුවා.........මං ලඟ තිබුණා හොයලා  කිව්ව .....ඔය කාලෙ ආච්චී අපේ ගෙදර ඇවිත් හිටියේ........

මේ අතරේ නිමාලි ගේ අක්ක සමන්ති ත් ටිකක් අපේ අම්මා එක්ක හිතවත් වෙලා ....ඉඳ හිට අපේ ගෙදර ඇවිත් ටික වෙලාවක් කතා කරලා යනවා ..........ඔහොම යනකොට අර සමන්තිත් මං ගැන පොඩි උනන්දුවක් තියෙනවා කියල තේරුනා...........හැබැයි ඒක නම් අම්මට මීටර් වෙල තිබුණේ ...........
.
ඒක නිසා වෙන්න ඕන සමන්ති අපේ ගෙදර ආපු වෙලාවෙ ඉඳල  අම්මගේ ඇස්දෙක තිබුණේ මං දිහාට යොමුවෙලා .........

ඔහොම ටික දවසක්  ගිහින් මං ආච්චීගේ ගෙදර ගියා.....මෙන්න බොලේ  එක පාරම පුංචි  ඇහුවෙ නැතෑැ ඇත්ත කියාපිය කවුද නිමාලි කියන්නෙ......

නිමාලි කියන්නේ අල්ලපු ගෙදර කෙල්ල .....
මං උත්තර දුන්නා ......

No comments:

Post a Comment