Thursday, August 30, 2018

නාම ගෝත්‍රය

පුංචි අම්මා නිමාලි ගැන මගෙන් ප්‍රශ්න කලේ හරියට හතර වෙනි තට්ටුවට කුදලගෙන ගිය අපරාධකාරයෙක් ගෙන් වගේ...........

උඹ අල්ලපු ගෙදර නිමාලි එක්ක යාලුයි නේද ....පුංචි මගෙන් අහන්නේ සියලු සාක්ෂි සහිතව අල්ලාගත් සැකකරුවකුගෙන් වගේය...

ඔය වෙලාවෙ ආච්චි කොහෙද ඉඳලා ටකපය ඇන ඇන එතෙන්ට ආවා.........උන්දැටත් ඕන් නැති කෙහෙම්මලකුත් නැහැ ........

""මොකෑ වෙලා තීන්නෙ....""" ආච්චි ඇහුවෙ පුංචි ගෙන්............

මෙයාගෙ  අල්ලපු ගෙදර ඉන්න කෙල්ල එක්ක යාලුයි කියල මට කටුනායක ගිය වෙලාවෙ ආරංචි උනා.......ඒකයි අහන්නේ .......පුංචි කිව්වා .........

""" ආ.........ඕක මටත් තේරිලා තිබුණේ .....මං ඉතින් සද්ද නැතුව හිටියා .......මෙයා ඉස්සරහ දොරකඩට වෙලා ඉවත බලාගෙන ඉන්න කොට
මට හිතුන මෙතන මොකක් නමුත් හොරයක් තියෙනවා කියල .......

මං ඒත් ලොක්කිට කිව්වෙ නැහැ ......කිව්වා නම් මූට ගහයි කියල .........ආච්චි කියපි.....😂😂😂😂😂

මෙයා හිතන්න ඇති මට ඕවා පේන්නෙ නැහැ කියල .............මගෙ අතේ බණ පොත තිබුනට මයෙ ඇස් දෙක හොඳට විපරමෙන් ඉන්නෙ හතර වටේ මොකද වෙන්නෙ කියල ............
😂😂😂

ආච්චි තමන් ගැනම පොරටෝක් දෙමින් වර්ණනා කරන්නේ  මෙම සමූහයේ සිට මට හමුවූ  දැනට හැංගී ඉන්න ලොන්ත නම්කි බබා මෙන් ය....

දැන් මොකද කියන්නේ මෙන්න සාක්කි එක්කම තියෙනවා ....පුංචි උඩපනින්නේ මෙලෝ හසරක් නොදන්නා ආච්චි එයාගෙ ගොඩපෙරකදෝරුවෙක් මෙන්  පුංචි ගේ පැත්‍තා කතා කරන නිසාය.......😂😂😂

නිමාලි විතරක් නෙමෙයි ඒකිගෙ ළමයින් තුන්දෙනෙක් ඉන්න අක්කාද මට ලයින් දැමීමට එන බව කියන්නට ගොස් යන්තම් කටතද කර ගත්තේය........😂😂

ආච්චිගේ කියවිල්ල නවතින්නේද නැත......
ෆුල්ටෝස් පන්දුවකට ඉදිරියට පැන හයේ පහර ක් එල්ල කරන ක්‍රීඩකයකු මෙන් ආච්චි වරින් වර මැද්දට පැන මට එරෙහිව කතා කරයි....

"""" මේ ගෙදර ඔයිට වැඩිය ඉලන්දාරි පස් දෙනෙක් උන්නා.....උන්ටත් බැරි ඉනා මයෙ කනෙන් රිංගන්න ....😂😂😂😂 ආච්චිගේ පොර ටෝක් දීමේ ඉවයක් නැත......

කෙසේ හෝ මේ ගින්න ඇවිලු එකා සොයා ගැනීම මගේ ඊලඟ බලාපොරොත්තුව විය...

කවුද කාන්ති පුංචිට ඔය කතාව කිව්වෙ ...
මං ඇහුවෙ මේක කියපු එකාට හොඳ පාඩමක් උගන්වන බලාපොරොත්තු වෙනි........

""" මට කිව්වෙ නිලුවා """  පුංචි කිව්වා ...
එතකොට තමයි මේ අවුලෙ විස්තරේ මං දැනගත්තෙ.......

පුංචි බැඳල හිටපු බාප්පගේ නංගිගේ දුව තමයි නිලු කියන්නේ ........එයයි නිමාලියි පාසැලේ එක පංතියේ යාලුවො .......නිමාලි ඉස්කෝලෙ ගිහින් කියල අපේ අල්ලපු ගෙදර අයියා කෙනෙක් ඉන්නවා ....

එයාගෙ නම @#$% එයාගෙ අම්මගෙයි  තාත්තාගෙයි රැකියාව @#$$& එයා මං එක්ක යාලුයි කියලා.......😂😂😂

"""" ඉතින් පංතියේ උන මේ කතාව නිලූ ගිහින් අපේ පුංචිට කියල ......හැබැයි පුංචි එවෙලෙමෙ කිව්වලු අපේ අක්කා එක්ක ඕවා කරන්න හම්බවෙන්නේ නැහැ කියල .......

පස්සෙ දවසක අපේ අම්මා ගෙමේ ගිය වෙලාවෙක පුංචි කියල තිබුනා මං නිමාලි කියල අල්ලපු ගෙදර කෙල්ලෙක් එක්ක යාලුයි කියල .......

මං ගැන අම්මා තරම්  හොඳට දන්නෙ කවුද ඉතින් .......ඔහෙ එහෙම දෙයක් නැහැ......හැබැයි එහා ගෙදර කෙල්ල නම් අපේ ගෙදරට බැල්මදානවා කියල අම්මා කියලා......

ඒකෙන් මගේ නාම ගෝත්‍රය රැකුනා...😂😂😂

1 comment: